Het is nu iets meer als een maand geleden dat iemand als laatste wat geplaatst heeft dus ik hoop dat dit bericht toegelaten kan worden want ik heb toch wel enigzins wat opmerkingen.
- De combinatie groen en grijs kan best maar niet met de indeling zoals jij hebt, ik zou de midden gedeelte toch een witte vlak van maken, en de hoeken van dat groenen wat meer afronden.
- Je lettertype kleur in het groene vlak is niet je beste optie, na mijn wete is zwart beter.
- Onderaan de footer staat: Uw ip adres, waar is dit goed voor????? dient dit nog ergens voor?
- wat zunflappie al zei, die header is nice maar past niet bij het design.
Probeer eens met een indeling van header - topmenu - left en right menu en dan content en einde footer.
Het is misschien basic maar tot nu toe is er niemand die daar over geklaagd heeft.
Je kunt met dat groene wat jij gebruikt namelijk iets heel moois creeeren.
Op de website van Rudolf Bos (misschien kennen mensen hem wel van hier) staat een webshop die heel mooi en nice is gemaakt met groene kleur er in
http://www.rudolfbos.nl/portfolio/123-bloemen/Ik weet niet of hij nog lid hier is van WMC ? hopelijk vind hij ook niet erg dat ik dat als vb gebruik hahahahahaha
Maar goed ik akn je aan raden om eens inspiratie op te doen op diverse website's , ik zeg niet dat je moet jatten of na maken maar zoek eens op templates en doe eens inspiratie op zo leer je ook al een hoop en als ik dan toch bezig ben raad ik je aan om lid te worden van het
Webdesigners Magazine daar komen regelmatig artikelen of tutorials over kleur gebruik, en ze hebben ook
Photoshop Creative , dat heeft mij in ieder geval wel wijzer gemaakt wat betrefd indelingen, goede code gebruiken en de juiste kleuren combinatie te gebruiken.